Ghetto-Vanja




jag känner mig som värsta "in the hood" som man brukar säga på ghettoslang idag. Lyssnar på Snoop doggy dogg och klickar med tungan i gommen, enda som fattas är en riktigt cool huvudbonad. Vilket påminner mig... vart fan är min norrlandskeps? Ska man ha på sig den på krogen ikväll lär man ju göra storslagen succé! Måste leta reda på den.



Och vad annars då? Jag försöker komma igång med städningen, men istället så står jag och gör en massa saker framför spegeln. Men jag hatar att vara för fåfäng, man bli bara fulare och fulare då. Bättre är det att låta det ligga, inte sminka sig så mycket och låta håret falla fritt. Den mer slitna stilen är nog mest mig, vilket folk säkert skulle instämma.



Nä nu ska jag fortsätta digga lite Missy Elliot! You know who she is! Biaatches.


Yo


 < Tänkte lägga in "drop it like it´s hot" med snoop dogg, men såg en reklam med Peter Stormare med samma namn. Jag gillar honom väldigt mycket, så det får bli det med honom istället.




Eller nja, lägger in en snutt här. Det är gött att klicka med käften ibland, piece


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0