hejsan

Jag sitter just nu hemma hos Daniel, med en laptop i mitt knä. Den är cirka 200 grader celcius och bränner mina ben till köttiga smörgåspålägg. Jag tror att det kan vara farligt. Men hursomhelst sitter jag ensam i ett rum med hans kompis som jag inte riktigt kan kommunicera med ordentligt. Jag vet att han inte kan engelska, men endå utgår jag från det när jag försöker berätta något.

Sen kan han inte Svenska speciellt bra heller(eller jo) men jag har bestämt mig i huvudet att han endå inte skulle förstå om jag försökte. Istället står jag och viftar med armarna som ett jävla cp, och han sitter där stilla. Ibland brukar vi iallafall säga "hejsan" på många olika sätt. Många roliga!


Daniel gör iordning sin pipa och är helt galen. Han älskar den verkligen. Och det är lite jobbigt, för nu har jag väntat på att han ska bli klar i ca 1½ timme eller något. JOBBIGT! Sen har han gnuggat Easys dreggliga tuggleksak mot mitt ansikte och rygg, så nu skulle ju en dusch sitta fint. Jag spottade på honom och då sa han att jag var äcklig.




Nu ska vi röka lite, det är perfekt. Äntligen!



Kommentarer
Postat av: Anonym

rök ni gräs?

2009-05-08 @ 03:51:29
Postat av: Vanja

Ja, att röka gräs lägger man gärna ut på en offentlig blogg så att alla kan läsa, ditt jon :P Vattenpipa såklart. Smaksatt tobak.

2009-05-08 @ 10:25:14
URL: http://vanjaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0