I like ém big

Här sitter man igen, samma dag och har ingenting nytt att förtälja. Man var somsagt till mor och lät hundrackarn sitta kvar i bilen medans Ari våldtog en istället för henne(doft är väl doft). Hanhundar är som de är helt enkelt. Päls med en penis.


Jag har försökt rycka upp mig och städa lite medans hon är här, men det går liksom inte. Jag råkar endå hamna vid datorn av någon oförklarlig anledning(mmm). Är man lat eller är man lat? Medans man endå sitter vid datorn kan man ju skriva en novell, eller kanske läsa på lite om historia.


Måste faktiskt medge att det är trevligt med lite sällskap, men ibland önskar jag att hon kunde sova i några timmar. Om jag hade lite pedegree-hundknark hade jag inte tvekat att droga henne ett tag så att jag fick dra fram dammsugarn utan att hon försöker attackera den som nåt blodtörstigt Lejon. Jag har divirse filmer med denna scenario, men jag orkar inte ladda över dem på datorn. Det är väldigt intressant.



Nu ska jag rycka upp mig ! Jag önskar att min personliga minihitler var här och sa åt mig vad jag skulle göra. Jag har faktiskt en sån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0