I like to move it

Jag vet inte vad det är med mig these days, och vet inte om jag vågar påpeka det, men är väldigt glad. Senast igår, när Daniel låg och sov på soffan som en liten ängel bestämde jag mig för att vrålskrika i hans öra(han har sagt att mina skrämseltekninger sugit i tidigare sammanhang). Han kissade nog på sig lite, men vågade såklart inte bekräfta min teori.
  Han sa bara att jag var tokig och somnade om. Men jag vet att jag lyckades.


  Och idag när jag klev upp så fick jag värsta versionen av att sitta i solen med en cider i handen och umgås med Desireé. Det var ju så "härligt väder" tänkte jag när jag öppnade dörren och andades in den halvljumma luften. Bara en timme senare när jag gick ut till bilen träffades jag en gigantisk tromb som attackerade mig helt hänsynslöst. Jag fick hålla fast mig och kisa med ögonen för att kunna se något.
  Min fantasi försvann ut genom fönstret, men vi har endå bestämt oss för att dricka nån öl och relaxa i godan ro. Fuck the weather.



  Innan det så raggade vi runt i bilen lite, men mamma var inte på humör konstigt nog. Hon ville hem och göra saker(vad vet jag inte), vilket kom som en liten chock. Vi är fantaster av att sitta i bilen och helt meninglöst crusa runt på samhället.
 Men nåväl! Nu ska jag städa upp lite, för D to the E skulle komma kring 3 halv 4? Vi får se!


 Tjao


   


Daniel tyckte att den där tröjan var till för folk på dagcentret som inte kunde uttrycka sig i ord.

Kommentarer
Postat av: Susanne

snygg header;)

2009-04-18 @ 14:16:33
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0