I see a new day rising

I see troubles on the way... Så säger man om man kan låttexter och är allmänt bildad. Tror jag.

Dagen startade iallafall med att... öhhh... jag vet inte, men vid lunchtid så stack jag ner till mamma för att dra en ragg på samhället, ungifär sådär pass meningslöst som vi brukar tillsammans. Jag säger att jag bryr mig om mijön, men ibland så undrar man ju! Det är bara så trevligt att åka runt i cirklar och prata. Även om man likaväl hade kunnat göra det hemma vid middagsbordet.


  Mamma hade iallafall gjort en riktigt fin kyckling till mig och Bengt, tillochmed sytt(!) och lagt in fyllning. Det kallar jag skillat, själv skulle jag bara kniva upp den och hosta i lite av min egen saliv. Så pass bra är jag på att laga mat, ungifär som knarkarna i "Bon Apetit" med Robert Gustavsson.



 Ja ungifär.





Här är några bilder på vår tös när hon säcklar ner den där äckliga kaninen hon älskar så jävulskt


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0