Ish!

Det är INGEN som har klagat på att jag inte tänkt att skriva. Era apor! Men jag skriver iallafall, ville bara ha lite bekräftelse. Nu är jag redo för den stora familjemiddagen, är alldeles upppyntat och rosa. Jag gillade inte den färgen, men vafan. Jag är ju brud, det går inte att ta miste på nu !



Och som ansvarig för mammas bil har jag även ansvar för att vara privatchafför till alla i släkten. De skall skjutsas hit och dit, och ibland bort däråt *pekar*. Men det gör ingenting eftersom jag gillar att köra. Men hur bra jag kör går ju att spekulera kring! Men jag gör så gott det går helt enkelt. Det är ingen som har dött hittills(vad jag vet).



  Jag fick ett skitroligt mms från Malin Nord också, tack tack! Det gjorde min dag, lol. Glad påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0