Japp

Jag fick en uppenbarelse idag, om man så skall säga. Jag tänkte "varför skriver jag blogg egentligen?". En väldigt bra fråga eftersom jag egentligen inte har något vettigt att skriva om förutom hunden och hennes bravader.

Det känns lite "ensam hemmafru på 50-talet". Inte speciellt roligt, varken för mig eller för er. Så jag funderar på att lägga allt på is ett tag. Egentligen skriver jag väl mest för att jag tycker att det är roligt, men endå så är det kanske lite väl meningslöst.
Man är ju ingen Carrie Bradshaw så att säga. Om man vore det skulle man ju knappast sitta i Vilhelmina och sukta efter snurriga utekvällar på hotellet, med sluskar som besitter en pinsam intollerans mot nya människor.


  Det är lite 50/50 om det blir roligt eller ej. Tänkte kanske gå dit en sväng ikväll eftersom det är gratis(grattis knugen). Så det skulle inte svida i plånboken om det var ett complete waste of time. Man kan ju alltid gå hem och spela lite marioparty, se southpark etc.


Jajja! Om den persiska festen blir av vet jag faktiskt inte ännu. Ingen säger någonting!


Chiao så länge.



Jag kommer nog inte skriva på ett tag. Får se när jag känner för det igen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Näää vad synd!! Sluta inte skriva, det vore skittråkigt. Mitt liv måtte vara tråkigare utan dig inom räckhåll!

2009-05-02 @ 16:06:06
Postat av: Svea

Jag måste hålla med tjejen som skrev tidigare, även om du möjligtvis skriver om "tråkiga" saker, så får du det att låta som en dröm med glassyr på. Du är min guuuud! PUSS OCH KRAM!

2009-05-02 @ 16:14:23
Postat av: Vanja

Tjejer, tjejer lugna ner er! Jag känner mig som Elvis på sent 70-tal!

2009-05-03 @ 09:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0