Japp

Jag skrev till Daniel att jag och Easy kanske kunde gå ut på en promenad när han slutade skolan, och då skrev han; "AWESOME IDEA, DO THEN". Kort och lättläst. Hade han varit här hade vi troligtvis gett varanndra en "high five", vilket brukar inträffa med jämna mellanrum när vi äger tillsammans i Mario Party.

Han skrev också och påminde om att Easy inte hade mat i skålen, och att jag skulle göra något åt det pronto. De har något, de två.. en romans? Jag hörde igår att han sa " Men Easy, jag älskar ju dig", när jag kom ut från toaletten.


Hörde också att när Easy fyller 5 ska det bli giftemål, för just nu är hon minderårig. Och det går ju inte för sig! Vilket freak skulle gifta sig med en blott 1årig hund? Sick, uuääähh!


                                                   

Såhär kommer det att se ut när de dansar första dansen som man och hustru? Endast gud vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0