karlar!

Imorse när jag satte mig upp i sängen, med ett sprucket halvöppet öga så såg jag ett kuvert ligga vid tvn. Jag försökte koncentrera mig så gott jag kunde, för det kunde ju ha varit viktigt! Kanske en tjänst eller något jag skulle fixa under dagen.

Skärpan blir tydligare, jag slipper kisa och ser att det står såhär; -" Wow!! At 9:00 Easy had a big crap and piss!!"


Senast igår i ett fabölöst avsnitt av Southpark så tog de upp karlars fachinasion med stora bajskorvar. Det är något vi kvinnor aldrig kommer att förstå, i guess. Men roligt var det, för då slapp jag oroa mig över att gå ut med henne på en gång. Good work, boy!


                                                       

Kommentarer
Postat av: sonja

hahaha!

2009-04-25 @ 20:37:03
URL: http://burriburr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0