La la la

Nu har man sovit, och sovit och sovit. Jag är rätt sliten, och hela utescenariot är nog ingenting för mig egentligen. Jag är en sån som vill sitta och prata, men det är svårt när musiken orsakar hjärnblödning.
  Annars så var kvällen trevlig, Maria diskade(!) efter maten, och gud vad skönt det känns idag! Måste säga tack och åter tack, en enorm börda har lyfts från mina axlar.


Vi gick hem rätt tidigt, för jag lessnade på krogen. Det var inte speciellt mycket folk, och jag hade dunsat runt i mina strumpbyxor som hela tiden beslutade sig för att glida ner när jag dansade. Det var nog säkert en och en annan som såg dem! I fyllan och villan blev jag så pass frustrerad att jag försökte fixa till dem offentligt. Så det bjöd man väl på, i guess.


  Men det var trevligt, kort och gott. Kan lägga in lite bilder sen, tog iallafall några. Och snart ska vi till Malgonäs och fira Tim som fyller 2 år idag. I´ll be back!


Heya

Kommentarer
Postat av: sonja

jag hade ett par strumpbyxor igår som dels krymt i tvätten, och dels gick sönder när jag drog på mig dom.



dom gick jag omkring med hela dan och det bjöd jag också på

2009-04-05 @ 15:47:42
URL: http://burriburr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0