Latikberg

Igår stannade vi alltså i Latikberg för att grilla, dra nån hutt och vandra ute på slätterna. Det var trevligt! Easy kunde springa fritt, för hon kommer faktiskt när jag ropar på henne nu. That´s a big fucking step, och Bengt blev grymt imponerad. - "Det är då första gången en hundjävel i den här familjen kommer när man vill". I´ll say!


Desireé följde med, och hon stannade till klockan 12 innan hon brummade hem i bilen. Jag var så trött och la mig på direkten, i min randiga "bananer i pyjamas" pyjamas förstås. Den är verkligen skithet, men tyvärr finns det inget bildbevis.


Men här finns det några bilder:


                         

                         

                        
                    
                        

                     



That´s about it, i guess. Vi satt som mest inomhus och häckade, men det var okej iallafall. Och när vi satt på kullen var det mysigt i ungifär 5 minuter, sen kom det ett par tornados och försökte att blåsa iväg oss.
  Jag sov väldigt dåligt också, kunde inte sluta tänka på coca cola eller vatten. Det är så det är om man ska dricka!


Men förövrigt var det riktigt trevligt. Daniel satt med sin mp3 typ hela tiden och spelade musik, och imorse skröt han om hur lite batteri det hade dragit. Ja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0