Madagascar 2

Jag såg Madagascar 2 med Syrrorna, Daniel och barnen för någon dag sedan, men bara sekunder efter att de sagt att de skulle se den så ville jag åka hem direkt rent instinktivt. Jag HATAR animerade filmer, de är så jobbiga. Alltid ska det vara något djur som ska rymma. Är det inte pingviner som dansar så är det nån bäver som ska hoppa över ett staket.

Men jag stannade kvar mest för att vara sådär social som det krävs ibland, och föga förvånad blev man när det visade sig att filmen var rolig.

Jag la in den engelska versionen av "Jag vill ha dem knubbiga och feta" när den sliskiga mansflodhästen med för tjocka ögonbryn förför den där andra tjejflodhästen i en vattenpöl. Fanns inte på svenska, för den var fan fulare måste jag medge. Men denna är bra den med *tummar upp*



För er som undrar så är det denna låt jag kommer att svänga loss till framför spegeln i fortsättningen



I like them chunky! Tack vare den här filmen är det okej att vara lite fet. Här är en annan när man kan se lite av hur fult det är.


Sen är det den nya versionen av "I like to move it " också såklart. Den måste man ju lägga in som en bonus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0