Mjao

Jag klev nyss upp för att kolla vilken tid jag skulle på mitt favoritställe (arbetsförmedlingen). Jag undrar om man kan prata skit om det utan att det skall ses som... jag vet inte? De kanske läser min blogg och säger "Vilken liten häxa, nu ska vi behandla henne ännu sämre än innan". De älskar att se ner på mig och säga saker med nedlåtande toner.


Men hursomhelst! Jag sa en gång till min sektreterare(eller vad man nu skall kalla dem) att jag var lite morgontrött. Sendess har hon alltid påpekat "Är du trött? Var det jobbigt att stiga upp? Vi ställer tiden så du slipper vakna så tidigt". Kanske verkar schysst, men det känns verkligen inte så. Och när jag har en tid så passar jag den alltid! Annars har jag fått förhinder och meddelar det innan.

Men de tänker "hon är en liten latfitta som inte kan passa tider, ha jobb eller någonting vettigt". Hugaligen.



Jag har ont i magen för att mina byxor sitter alldeles för tight.Sen har jag ingen bh, och känslan är obeskrivbar! Riktigt ruggigt.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ställ motfråga ifall hon frågar om du är trött eller om det var svårt att stiga upp idag. "nej, var det de för dig eftersom du frågar?" men säg frågan med positiv benämning för att se hur hon reagerar!

2009-04-28 @ 16:08:35
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ställ motfråga ifall hon frågar om du är trött eller om det var svårt att stiga upp idag. "nej, var det de för dig eftersom du frågar?" men säg frågan med positiv benämning för att se hur hon reagerar!

2009-04-28 @ 16:09:15
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0