MTV

Jag är uppväxt med den där urbota skitkanalen, och jag måste faktiskt medge att jag aldrig gillat den. Visserligen var det bra mer oskuldsfullt back in the days, men när jag kollar i tv-tablån ikväll blir jag så förbannat irriterad över vad som är tillåtet att visas på tv.

Ta tex " My super sweet 16"? Vad är det för skit! En bunt bortskämda snorungar som löper amok om de inte får en fet bil med värsta surround-system blahaet av sina svinigt rika och toffliga föreldrar.
Sen är det "Next" med ett par kåta tonåringar som meriterar sina avlägsna baksätesknull. När de berättar vilka de är så pausas det, och under står det " Har jobbat på disneyworld, ogillar långa naglar och har knullat i regnet bakom mcdonalds". Skitbra. Verkligen.


En gång blev en tjej dissad för att hon inte jonglerade ett par bollar som en äkta clown. Hon "gav sig inte in i det". Killen var alltså nån slags cirkus-entusiast. Vemfan vill dejta en ytlig clown? Det säger väl sigsjälvt! Det måste vara uppgjort. Ingen kan vara så korkad, inte ens amerikanare. Jag vägrar att tro på det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0