Natten med hunden

Det har iallafall gått riktigt bra med att ha Easy här hos mig inatt, men i ärlighetens namn så är det väl inte så jävla trevligt att behöva kliva upp kl 4 på morgonen eftersom hon står och slickar våldtagbart i ens ansikte. Men jag gillar henne, och jag tror att hon gillar mig.


Hursomhelst, det är jätteroligt att läsa om andra människors djur(NOT), så jag tänker inte fortsätta. Daniel var här innan skolan och kastade runt på gosedjur som hon fick jaga. Jag ska sluta *örfilar migsjälv*



Jag ska dra ut med bilen lite och ragga, eventuellt hälsa på min mamma och ha Easy i bilen. Ari är ett kåtaktigt monster som inte kan hålla sina ballar i skick.


Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Pubes

sv: jag tycker inte om dom. tycker dom är jobbiga. och inte ett dugg kul. men smaken är som baken! då gillar ju jag mia och klara istället också;)

2009-04-20 @ 16:30:48
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0