Ont ont

Jag har ont i olika partier av min kropp, vissa vill ni säkert inte ens veta av(fötterna)! Anledningen till detta var att jag, Easy och Daniel var ute och gick hela dagen igår. Det var soligt, och då är det ju såklart en självklarhet att dra runt i obekväma skor och dricka en cider nere vid Saiwa. Så det var det vi gjorde basicly.


Innan det så var vi hemma hos Daniel och rökte lite vattenpipa på hans balkong, och efter det så pissade Easy, på balkongen som vi just satt på. Jag började att skratta så att tårarna rann, och Daniel blev mest irriterad. Han trodde att när han berättade för mig, att jag skulle säga "Fy" och "Aj aj" med arg stämma, men istället så bröt jag ihop. Det gjorde även hans kompis som tyckte att det var roligt att se mig bryta ihop.


Sen flydde Easy in i Daniels rum, och upp i hans säng. Ni vill inte veta hans reaktion, det var något med "Hund! Kiss! Säng!". Hon hade ju förstås trampat runt lite i sitt urin innan hon hoppade upp i sängen. Såklart. Även det var skitroligt.


Jag är nog en rätt elak person när det väl kommer till kritan.


                           
 
              Daniel innan incidenten med Easy på balkongen

                         
         
 Easy på en promenad med mig. Stolpen är iklädd en massa garn, vilket drar tankarna till det glada 70-talet, när hippiesarna levde fritt på de öppna slätterna med sina droger och piece of mind.


                       

             Här ligger Daniel och försöker se avslappnad ut, vilket lyckas sådär.

                     

 Här är jag innan jag började att gråta helt hysterisk över ett trasigt hundkoppel som mamma köpte häromdagen. Easy bet sönder det, och jag fick ångest. Det kostar ju pengar. Daniel fick mig att skratta genom att försöka torka tårarna kring näsan, när det i själva verket var en jävla massa snor. Sen tog han upp kissincidenten som... ja suck det var så jävla roligt.




Jag kan vara väldigt känslig i vissa sammanhang, så pass känslig att det är pinsamt. Men det händer inte speciellt ofta, antar att kvinnohormonerna tar ut sin rätt ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0