På detta fält orkar jag inte komma på en titel

Mamma sitter och pratar i telefonen om Ari, det verkar det största samtalsämnet ju nu. - "Han har hår, man måste borsta honom, Ari är en hund och ingen bebis" etc etc. Jag vet inte hur många gånger jag hört henne säga det idag.

Men nåväl, vad skall man göra. Jag ska hem snart och dega, kanske byta kläder och rocka loss lite framför spegeln. Ikväll var man på Quinto med Mamma och Bengt, och mätt blev man efter 5 tuggor. På ett ungifär. Fick lov att packa med mig pizzan hem, och sen kanske Daniel vill ha om han känner sig sugen. Jag vet inte. 

  Imorrn ska man väl kanske umgås med Desireé, men vi får se hur det ter sig på den fronten. En av oss kanske insjuknar i hepatit B eller C, eller så kanske vi blir bortrövade av konstiga människor. Separat då och inte tillsammans på samma gång. Det hade varit jävligt troligt.


Men nu ska jag svara på en fråga mamma frågade, heya

Kommentarer
Postat av: Mor

Han tar faktiskt STOOOOR plats i mitt liv! Och det känns som det är bara jag i hela världen som bryr mej. Easy har ju ialla fall dej. Kram

2009-04-18 @ 09:59:35
Postat av: Lina

snygg header :D Da Vanji Code verkar urbra! Snygg kvinnlig huvudroll ;) När har den premiär? hehe Kram

2009-04-21 @ 11:27:38
URL: http://sockerbitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0