Sad!

Idag åkte Sonja hem, men det ville jag inte. Jag tycker att det har varit jätteroligt nu när hon har varit hemma, och nu känns det mest.. mm... tråkigt. Ja. Tråkigt. Igår så satt hon, jag och Daniel och sörplade vin ilag, käkade ostkrokar och såg på en dokumentär om Will Smith(vi tyckte inte just den biten var så intressant).

Sen gick vi på Tallen och rökte utanför apoteket som en slags demonstration mot deras hälsopropaganda. Eller så var det för att det fanns en trappa där, och ingen annanstans att sitta.



Vi var uppe ett tag, men det gick ganska snabbt så var vi trötta och somnade. Det var nice! Nu ska jag käka lax och pestosås med ris.


 Heya

Kommentarer
Postat av: pubeshåret

röker du? =O

2009-04-11 @ 18:12:43
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0