Skinka i skrevet

När jag skulle in på mötet på Arbetsförmedlingen visade det sig att de hade ställt in det. Hur fan skulle jag ha kunnat veta det om de inte informerat mig? Men ingen skada skedd, satte mig vid datorerna och sökte lite jobb, fixade "min sida" och lite annat som behövde min uppmärksamhet(porr).


Och nu kom jag nyss in från en promenad med Easy, det var skönt. Men samtidigt tråkigt som synden eftersom...ööhh.. Det var inte alls tråkigt när det väl kommer till kritan. Det var härligt. Men det är tråkigt som synden att jag inte har något annat att skriva om. Eller jo. Daniel sprang runt med en skinka på huvudet idag för att skoja med hunden. Jag förstod ingenting försen han sa "Vanja, jag har en skinka på huvudet". Så sant. Det hade han verkligen. Hade den varit någon annanstans hade jag blivit orolig.



Men men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0