Sliten

Ursch! Jag är verklien sliten these days. Jag orkar knappt tänka på hur jag kommer att se ut när jag blir gammal, förmodligen som min far om jag inte slutar snusa. Jag måste sluta snusa.


Jag vaknade som vanligt av att solen stekte in genom fönstret, och jag hade riktigt fina "feberdrömmar". Jag födde en ponny med underbett, en rosa av plast med fluffigt hår. Jag var inte speciellt glad, men jag var inte arg heller. Det var som ingen big deal att jag hade fött en jätteliten "my little pony" som inte kunde röra på sig. Bara köra ut underbettet när den var arg.



Nu ska jag sätta mig och äta skinka. Det har varit min Lunch/middag i typ 3 dagar nu. Inte speciellt varierande, men billigt.


Heya
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0