South Park

Mitt och Daniels favoritskratt kommer tillsammans med den där fantastiska serien. Senast imorse tänkte vi på ett avsnitt där Stan bannlyses från staden eftersom han inte tänker rösta på en bajsmacka eller toalettborste som Maskot för "South park cowboys". På vägen träffar han ett gäng från PETA som älskar djur. Bokstavligen.


hehe ni borde kolla in de där avsnitten.




Detta är till Mimmi, din idol har blivit utblottad och kränkt, vilket jag tyckte var lite roligt! De hade kommit på ett skämt som Kanye inte förstod, vilket gjorde honom galen. It goes like this ;

- Do you like fishdicks?
-Yes
- Do you like to put them in your mouth?
- Yes
- So you are a gay fish?


Kanye tog det bokstavligt och trodde att folk tyckte att han var en bögfisk. Vilket ni kan se i slutet av detta avsnitt när han accepterar det faktumet. Tummen upp! Och när man säger fishdicks låter det som fishsticks. Alltså fiskpinnar för er som inte förstår engelska.


Det roliga var att han hade kommenterat avsnittet i sin blogg, och tyckte att det var rätt kul. Men att han förstod att folk tyckte att han var lite galen och självcentrerad, vilket han skulle jobba på i fortsättningen. He didn´t want to seem like a big whacko douche.


Inget speciellt att förmedla idag! Vi har rullat runt, min mor, Daniel och myself. Och det var trevligt, som alltid förstås. Och nu ska jag käka räkor och rulla runt i en hög av räkskal. Det gör hundar. Hon rymde förresten förut idag och började hälsa på en trevlig tjej som vandrade på gatan, men när jag satte mig ner på knä och ropade "kom lilla gumman" så kom hon. Det var ju bra.


Hej hej!



Imorrn ska vi till Latikberg och grilla! Vi var på systemet också, och Daniel övertalade mig om att köpa en flaska vaniljvodka. Det sved lite, för jag hatar vodka. Men han var så less på vin, så what are ya gonna do?

Kommentarer
Postat av: mimmi

HAHAHAH oh nooooo!!!!!!!!!!!

2009-05-04 @ 08:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0