Storstäd

Som inte många vet har jag varit en mycket erfaren städhjälp. Alltså åt ett företag som heter "Vilhelmina städ", (mycket kreativt namn) för nåt år sedan! Det var okej, förutom de mycket tidiga mornarna. Trevliga människor, mycket städknep!


Men hursomhelst, jag är även en jävla sluskapa när det väl kommer till kritan. Jag tror att de flesta som känner mig skulle instämma. Jag kastar saker lite hit och dit, bryr mig inte så mycket om salladen ruttnar i kylen och etc. Men de som gillar att umgås med mig står ut med det av någon oförklarlig anledning.


Så Ikväll kom fröken Eckerskog Merika förbi för att rycka in som nån slags "Supernanny" fast för städning. Hon satte fingret i olika hörn och sa saker som "very very naughty" och "Not fresh", samtidigt som hon förklarade med en väldigt bestämd stämma hur jag skulle ta itu med problemet. Resultatet blev outstanding!


Vi satte fart i köket, och det är där vi hållit till hela kvällen i princip. Blev tyvärr ingen "Före" bild, men ett riktigt hyffsat "Efter" istället!  Me like!


                                      


                   Här är en bild sen tidigare idag också när Daniel och Easy tiggde mat ;

                                                

                                      Och ett på mig när vi hade städat klart ;


                                               

Kommentarer
Postat av: pubeshåret

duktig! skicka hit henne får hon diska hos mig!

2009-04-25 @ 10:17:46
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Supercleaner

Jag tror ingen skulle vilja se förebilden för alla skulle dö:P

2009-04-25 @ 18:17:31
URL: http://emmamerika.blogg.se/
Postat av: Vanja

Hehe så sant!

2009-04-26 @ 11:43:53
URL: http://vanjaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0