Tråkig nyhet

Nej fyfan, jag orkar inte hitta på något aprilskämt iår heller! Hade tänkt hitta på något lite halvtroligt som de flesta skulle gå på, som ett dödsfall i hundfamiljen eller att jag hade klamydia och gatt gnida in min slida i skonsamma salvor. Tyvärr är jag inte så pass kreativ! Inte idag, inte imorrn.


Fick dock en posetiv överraskning nu i brevlådan när jag kom hem, och det var min restskatt. Jag ska inte säga hur mycket, men vafan, en räkmacka hade jag kunnat bjuda er på, vilket jag ska göra till min mor imorrn till Lunch! MUMMA! *high five*



Kanske om jag sparar en tid framåt så ska jag ha råd med en utomlandsresa till New York eller ... mm... en till Amsterdam? Måste ju för fasen se Red light street (och brajjan)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0