Tralla la



En superhardcore-remix av "Napoleon XIV - They're Coming To Take Me Away, Ha-Haaa!". Orginalet är nästan bättre, men hursomhelst. Killen blir intagen av psyk när flickvännen gjort slut med honom eftersom.... ja han är väl knäpp. Han kan inte sluta tänka på henne, och blir galen. Coolt.


Nu sitter jag i en blå handduk och funderar över vad jag skall göra härnäst. Jag sjönk nästan till nivån där jag tänkte titta på Ellen Degeneres show, men jag stretade emot. Hon höll på att intervjua en 6årig(skitle) pojke som visste en del om astronomi. Han fick en stor jävla star-wars docka  i födelsedagspresent också, men reagerade knappt. Döda!!!



Resten av familjen är i fjällen, men enligt mamma så finns det inga fjäll 7 mil härifrån. Så det måste vara nån slags kulle de slagit läger på helt enkelt. Och ikväll kanske vi ska sippra lite vin ilag och hitta på något, men vad har jag ingen aning om! Synd att Veronika inte kunde joina oss, men hon skulle stanna dit hon for med sin pojkvän Aron.

Jag och Sonja valde ett vitt vin vid namn "Leva". Mest för att ingen av oss hade smakat det förut, och vid ett senare tillfälle kom vi på att det var ett värsta high-tech bag in tha box vi hade köpt. Man kan nämligen se hur mycket man druckit! Det är en slags " Aj aj" mätare som börjar blinka rött om man druckit för mycket alkohol. Man skriver in sin vikt, ålder och födelsedatum, och sedan säger den till om man varit stygg.

Det var en sjujävla manick som jag nyss hittade på, men man kan iallafall se hur mycket man druckit. De ni ! Det smakar säkert jätteäckligt, precis som det där jäkla "Aude kaap" jag brukar köpa mellan varven. Men är det billigt så är det. Vill man njuta av vinet kan man väl ta något annat vin.



  Nu ska jag lyssna på musik.




Detta är orginalet btw ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0