Väntar

Nu sitter jag i värsta party-utstyrseln och flammar i väntan på mina kamrater. Var kan de hålla hus? De kommer väl kanske om en kvart. Så jag får flamma i min ensamhet antar jag.

Lyssnar som vanligt på väldigt acceptabel cptechno, och Easy ligger vid mina fötter som värsta trogna hunden. Hon är min speciella lilla vän, denna bajsråtta som inte gör annat än att leka med sitt tuggben och flörta med andra hundar genom fönstret.


Jag har inte börjat att sippra mitt vin än, om ni funderar över mitt fysiska & mentala tillstånd. Sitter mest och funderar vad man ska hitta på liksom. Ska väl inte till krogen försen vid 10-11, typ det klassiska.


 Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0