Vilhelmina

"Im talking ofcourse about manbearpig. It´s a creature witch rules the world alone, it´s half man, half bear and half pig. "



Nåväl, sitter och ser på South Park igen, vilket kan vara rätt roligt. Jag satte nästan kycklingen i halsen sist, vilket hade varit en rätt tragisk och meningslös död. Enligt mig då förstås.

Jag hämtade Daniello från skolan och under tiden i bilen satt han och kommunicerade med Easy på "voff voff" språket. Det kan låta rätt trist, med rätt mängd sockerberusning kan det vara riktigt roligt. Jag rekommenderar detta till alla med hund. Och sockerberoende.



Nu ska jag sluta skriva en massa skit som tråkar ut er! Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0