Waaah waaah wooom

Istället för att säga "oh la la" hade jag tänkt att börja säga "Wha wha whooom". Inte för att jag brukar säga något av dem, men om jag måste bestämma mig så blir det den sistnämnda. Bara så att ni vet.



Jag är så hungrig att jag har kramp i hela kroppen, it´s honestly very terrible. Och hunden springer runt och är söt, vilket jag inte kan förneka att hon är heller. Hon är ju min lilla gummzzzigumma *krama*


Var nyss ute och handlade, och nu hade jag tänkt att äta sen ut och bekämpa ondska. Typ det vanliga som händer på tisdagar. Ikväll är det andra avenyn också...mm... det är rätt tråkigt har jag insett, men jag kan inte sluta att se det nu. Bra tidsfördriv helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0