Blekfet

Jag är blekfet och lite svullen, som ett lik som guppat runt i havet några veckor. Nej inte alls som den där karln som bor i Latikberg, utan på ett annat, mycket unikt sätt.


Födelsedag
- Hursomhelst så fyller en liten gubbe på boendet år  idag, och han klev upp redan klockan 7 och ropade att jag skulle komma. Han har snackat om sin födelsedag i flera veckor, och nu när det äntligen är dags var han helt i extas, och kunde inte vänta längre. I vanliga fall brukar han sova till klockan 11.

Så det blev att ta fram en borste, finbyxor och nån sexig skjorta a lá Casper van dien för att göra dagen till rätta. Och så fick han förstås en födelsedagskram, och det gulliga är att han är så tacksam. Jag sa att han såg kanon ut, men han tittade bara förnöjt och svarade;
- "Jaaa det gör jag".


- "Vi får se till att det inte kommer kvinnor och hoppar på dig idag"

- "Jaaa, det får vi".

- "Vill du ha lite smink också kanske?"


- ja det vill jag ha!

- Med lite ögonskugga och läppstift?

- Nu är du tokig!! Det går ju absolut inte!!

- Men du sa ju ja?


Jag blev lite besviken och drog mig undan.
Sen så gjorde en trevlig tjej vid namn Martina en liten flagga som han kunde vifta med på samhället sen när de skulle gå ut.


hehe jag hoppas dagen lever upp ditt hans enorma förväntningar.



Sen kommer Daniel hem på lördag, och det ser jag fram emot. Det har varit och är rätt tomt utan honom.

Kommentarer
Postat av: Sonja

det låter som att dagen levde upp till hans enorma förväntningar :)

2009-08-03 @ 23:11:06
URL: http://burriburr.se
Postat av: Anonym

Han låter som en söt man! Dina liknelser liknar inget jag någonsin sett förut dock.. blekfet och svullen som ett lik i sjön.. har läst en hel del annat också .. som målar upp bilder som är.. tja.. målande?! ;)

2009-08-06 @ 00:11:29
Postat av: Vanja

hej anonym! Menar du att bilden är målande av mig eller mannen? Spelar ingen roll dock, kul att du får en nästan korrekt uppfattning om vad jag talar om! :)

2009-08-06 @ 17:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0