Dirty fucking bastardo

Min lägenhet var katastofal. De som har sett den kan inte ana, jag är breathless. Min kyl går knappt att stänga eftersom min skokartongsfrys frostat och det luktade gammal död. Jag förstod snart att det var en potatis som ändrat konstens till vatten, så det blev till att kasta - ALLT som fanns där inne.

Jag ska snart ta itu med allt i min lägenhet, men just nu har jag ingen ork till något förutom att jobba. Iofs så kan man låtsas att man ska jobba och få lön om man sätter sprätt, men nej. Eller jo. Det får bli efter att Daniel åkt till Sthlm igen på Torsdag.


Veronika kommer hem imorrn också, det ska bli trevligt. Hon ska väl stanna i en vecka eller något! Beror på hur länge hon står ut med atmosfären här i Vilhelmina antar jag hehe..


Vi var förresten ute i regnet som planerat med Easy, och nu är hon en blöt hund som luktar blöt hund. Hon är superglad och brottas med pensionerade Mira som ligger och försöker sova. Hon tycker inte att det är lika roligt, så det är dags för mig att säga ifrån. Ihhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0