Easy

Easy har många mål i livet, ett utav dem är att chatta på msn. Nu ikväll har hon hunnit med detta;



Easy - voffeli voff säger:
 voff voff!
Easy - voffeli voff säger:
Du addade mig iallafall * dreggel *
Easy - voffeli voff säger:
Jag trodde du sa att du inte ville det
sonja säger:
oh maj god
Easy - voffeli voff säger:
 *jagar min svans*
Easy - voffeli voff säger:
 *ylar mot månen* , Hallå?! Varför vill du inte prata med mig?
Easy - voffeli voff säger:
RrrraoooO!!!
sonja säger:
för att du är en dum hund som jag avskyr

Några minuter senare...
Easy - voffeli voff säger:
Det är tur! Men nu ska jag följa vanja ner till Erika
sonja säger:
låter som du gör lite nytta i ditt liv, bra.
Easy - voffeli voff säger:
Vanja(min mamma) har sagt att jag ger styrka till jorden när jag bajsar. Jag tror att det gör stor skillnad och bidrar till världens välfärd
Easy - voffeli voff säger:
 väl hemma hos erika gör jag ingenting, letar efter min spindel
Easy -voffeli voff säger:
men jag är ju en hund, what do you expect?
sonja säger:
ja det gör du säkert. och din flåsande andedräkt ger liv åt fotosyntesen.
Easy - voffeli voff säger:
det är tuffa ord för ett liv som knappt funnits i 1½ år!
sonja säger:

men det var ju en komplimang dumhuvud


Sen detta med Daniel ;

Easy - voffeli voff säger:
 VOFF!
Easy - voffeli voff säger:
Hejsan, pappa
Easy - voffeli voff säger:
jag ska gå ner till Erika nu och bajsa på vägen
Daniel säger:
hej goman
Easy - voffeli voff säger:
*raaoooor* Jag sakna diiiig!
 Daniel säger:
hehehe du är jääte bra på svenska jag onskar jag var så
Daniel säger:
förstår du mig
Daniel säger:
jag är din papa
Easy Easy - voffeli voff säger:
jag är svensk, du är ju Iranier, herregud
Easy - voffeli voff säger:
jaa jag vet, farsan! Ge dig nu, jag skäms!


Jag har en väldigt klok hund. Bara att konstatera.


Kommentarer
Postat av: pubes

vanja.. you are sick.

2009-08-06 @ 23:55:16
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Sessan

he hehe he he I LOVE HER and I Love Ya

2009-08-08 @ 02:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0