Fest hos brorsan

Ikväll har det varit en massa prat hit och dit om vad man ska göra och inte, men vi fattade snart beslutet att vara hos brorsan och supa. Ja iallafall jag. Att vara utan alkohol var inte ens ett alternativ! De ska fira att utbyggnaden är klar, och det har jag säkert påpekat förut som en tjatande gammal kärring.


Så jag har gjort mig iordning och ser ut såhär ;

                            (klicka på bilden för att få den större)

Jag har ställt om armarna så att det ska se ut som att jag ska krama någon. Eller kanske be en bön, om man nu är kristen. Men egentligen så poserade jag bara för kameran.

                                

                     Och här slänger jag in en bild på Mimmi i en jacka som passar precis.
                                                    Framhäver figuren riktigt fint.

Kommentarer
Postat av: pubes

sötnos!:)

2009-08-14 @ 18:24:54
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Sessan

Hej Sötis!

Tack för igår....och idag, fast du sov ju bort hela dagen=)

Vi hörs å ses! Kram

2009-08-15 @ 21:08:16
Postat av: malin

åhå, vad snygg du är på bilden du har, sommrig och fräsch! inte för att jag tycker du är ofräsch i vanliga fall men endå:)

2009-08-16 @ 16:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0