Goda dagars magi

Det är som i Petters låt "Goda dagars magi"

"Brukar flyga tillbax till mina minnen mellanåt

Hur jag var då sa då hur livet verka va då

Back in the days när vi var barn då, shit

Jag sitter här o fantiserar

Drömmer mig tillbax o bara ventilerar"



Jag är ungifär så pass djup som alla andra fjantar som citerar låtar i sina bloggar, men jag känner att jag bjuder på det ikväll. Sen kanske jag gör det mer diskret så att det inte ska verka som dubbelmoral med tanke på vad jag sagt om låttexter i tidigare inlägg!
Jag säger iallafall inte att jag har ett djupt sår i mitt hjärta och att jag gråter glas som nån galen EMO.


hehe jag har kanske öppnat mig onödigt mycket till folk på sistånde, och jag har ingen aning vad det kan bero på. Jag litar inte på människor längre, eller har nog aldrig gjort det speciellt mycket tidigare heller. Men det är nog för att jag själv vill lätta på hjärtat. Men det lär ju slå tillbaka som vanligt.



Nu ska jag tralla vidare på musik som (kollar spotify-listan)... "The sweetest ass in the world". Den är djup, men det beror också på i vilken ände man tar den.. ja vafan, kan citera den också! ;

"You are a lovely, lovely refrain

You spin in round and round in my brain

I as same as you ¿?¿?..

You've got the sweetest ass in the world

Ass in the world... (x5)

Dairaan dururan dairaan daa (x4)

You've got the sweetest ass in the world

You've got the sweetest ass in the world

You've got the sweetest ass in the world
 
You've got the sweetest ass in the world"


mmm.... djupt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0