Herrejisstanes...

Jag kollade gamla barnprograms-intron på youtube och hittade detta. Har han inte världens största panna? Högt hårfäste? Skulle tippa på att han är flintis och ej stolt över detta faktum! Helt klart det fulaste jag sett på länge. Om det ska vara på detta viset : FRAM MED FLINTEN!

                            



                                                    

   Detta däremot! Det är grejjor det! Varför har det slutat att visas? Varför? Jag älskar sunset beach!
  Och jag blir alltid lika glad när skådisarna gör filmer eller serier som folk ser på idag. Härligt, gänget! Som en stor orgasm i byxan.     

                                                      

  Jag kunde alla namn på dem som var med i början, i rätt ordning när jag var mindre.
  Fast det här är "nyare" avsnitt.
  Jag fick en å annan kommentar över detta, tror tillochmed att jag var mobbad fastän jag inte märkte det!    

                       
                        

      Och så sist men inte minst... Rederiet... wow... jag finner inga ord. Reidar, Reidar!


                           

 Hehe såhär slutade alla våra improvisationer i Estet när vi inte orkade hitta på ett ordentligt slut. Och varför sprang inte Abby och den där tjejen(kommer inte ihåg vad hon hette, Tanya?) ut genom sidodörren vid disken?
                                             

Det hela började med att jag ville visa den där snubbens höga hårfäste, men det blev lite mer än så. Nu väntar jag på att Daniel ska komma online så att vi kan få chatta och ha det lite trevligt innan han/jag ska sova!

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: MEN GUSTAV!! Han bodde ju i Haralds hus!!



1397027jpg_347795d.jpg" rel="nofollow">http://hd.se/multimedia/dynamic/00347/994201397027jpg_347795d.jpg

2009-08-28 @ 12:15:35
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: pubes

SV: Ja.. nu tycker jag faktiskt att du ska skämmes!;)

2009-08-28 @ 16:37:10
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0