hett som satan

Ikväll så ska vi upp på berget och promenera innan det blir bäcksvart. Vi behöver lite motion efter att ha suttit i min ostruktuerade grotta under några dagar.


jag har förresten fått en DVD med inbyggd VHS av Desireés pappa. Men han bad om "ursäkt" för att den inte kom med en dosa. Jag vet inte vad jag ska säga. Ska man ge mig en DVD så ska det fan komma med en dosa!
Nej jag skämtar, jag förstår inte ett dugg varför han ger mig sånna saker. Innan den här så gav han mig DVDn som man haft i ca... ja jag vet inte hur många år. Men den gav upp för några veckor sedan.
- han hörde ryktena och gav mig en ny. ja ny för mig iallafall, och den fungerar riktigt bra.


Invigde den med lite Superted igårkväll, men jag lessnade på den filmen. Det var inte ens samma film som jag hade när jag var liten, så no point watching without nostalgia! Men jag såg iofs inte från början. Det måste jag göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0