Hjärnfett

Om mitt fett lägger sig någonstans så måste det garanterat vara i huvudet. Förutom det som hamnar runt michelindäcken runt magen, då förstås. Ibland känns det som hjärnan håller på att smälta bort, som smör i en skållhet stekpanna. Nån som är sugen på att äta?


Jag ska gå och lägga mig nu iallafall, är riktigt trött och less. Men imorrnbitti kommer Daniel hem innan jag ska gå på jobbet. Något posetivt iallafall!


Jag har glömt att berätta att jag tycker "Borat"-filmen är rolig, Roligare än "Bruno".


Over and out *HIGH FIVE*



Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej!



Har du kollat din Sköldkörtel?



http://thyroid.se/content.php?ArtID=3&CatID=3



Tycker du verkar har vissa symtom?

Läs å döm själv!



Kram

2009-08-08 @ 01:14:39
Postat av: Vanja

ja varför inte, hjärnan smälter ju. Trevligt med lite tips på vad det kan vara!

2009-08-08 @ 11:20:49
Postat av: Ella

Jag har inte sett Borat (ja, jag vet, vartfan var jag förra året?) men däremot har jag sett Brüno. Har svårt att tro att det kan bli så mycket roligare än så, asså. Miket svårt.



(Megalol på ditt svar till Annie där med sköldpaddan.)

2009-08-08 @ 23:35:31
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/
Postat av: Ella

Sköldkörtlen var det visst såg jag nu.

2009-08-08 @ 23:35:59
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jag fick min diagnos nu i veckan, så nu e jag på alla att testa sig :)

2009-08-09 @ 00:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0