Hotälle


Det var relativt trevligt igår faktiskt, måste jag medge! Blandade sprit med vin och cider(inte samtidigt), men fick endå en fantastisk fylla med tanke på hur mycket det var. I vanliga fall brukar jag tumla runt som en berusad val och spy, men lyckades att undvika detta.
Vi dansade runt hemma i lägenheten och charadade oss till hotellet vid halv 11! Det är trevligare med gratis. Det ska alltid vara gratis.


Hehe vi spelade "Galen panna" för någon dag sedan jag förklarade John Blund för Desireé på följande sätt;
"Han borde gå till optikern för att få upp ögonen". Och för mimmi så förklarade jag Hitler med ett "put your hands up...put your hands up". Ni vet den där låten? Ho ho ho hi hi hi. Ibland är man för finurlig. Sen var vi osäker på om han var inredare eller ej när Mimmi frågade, med tanke på att han hade lite läger att hålla koll på.


Här har ni lite bilder från gårdagen, men fy så få ;


Jag hade inte kissat på mig(för er som tror att vaginan ligger vid knäet)


Här var låg på sitt första gigantiska drinkglas


Desireé med sin pingvinhand rockar fett!


Här händer det grejjor!


hahaha


Men nu ska jag sluta skriva och gå och duscha. Det är 100% behövligt. Ikväll kanske man ska vara fyllechaffis, men det återstår att se!




Kommentarer
Postat av: Elina

Jag hörde att du funderade på sthlm i höst! Tycker jag du ska göra (som om du bryr dig om va ja tycker)! Trivs du inte är det ju iaf bara å dra tillbaka. Omväxling är bra för människan och okså att bryta mönster, kliva ur sin bekvämlighets zon bla bla.. KRAM

2009-08-29 @ 15:37:48
URL: http://prinsesssurr.wordpress.com
Postat av: Kanelbiten

Jag håller med Elina :)



Att bryta gamla mönster är inte detsamma som att bryta med familj eller vänner. För vännerna har man kvar och familjen med om kanske på avstånd. Och du kan åka hem och hälsa på dem.



Jag vet att du har mycket tankar och funderingar kring Erika. Du kanske tycker att jag lägger mig i för mycket men samtidigt så måste du få leva ditt liv. Du ska inte behöva vända ut och in på dig själv för att hon ska få det bra då tynar du bort själv. Den energi du har måste du lägga på dig själv. Åk bort ett tag och få lite distans, både fysiskt och psykiskt, till problemen. Sök in på en utbildning och sök studiebidrag så du har pengar eller sök jobb på nå't sjukhus eller äldreboende som du har erfarenhet från. Flytta och testa :-D



Bryta mönster(?)

KRAM!



2009-08-30 @ 08:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0