hump hump

De mest innehållslösa musikvideos som görs just nu är Lady Gagas. Jag hatar dem.


De som jag älskar är basement jaxx eller grupper som överhuvudtaget har videos som handlar om något. Att stå och rycka transliknande i nån konstig sexhumping, eller kasta med håret och krypa i lera (hint Shakira!, skämmes!) kan vemsomhelst göra. Säkert jag också, med rätt utrustning.
 


Detta är en utav de bästa musikvideos jag sett. Det är sådant jag vill eftersträva och dyrka, ja kanske leva i framtiden om man själv hamnar på ett hem. Vilket jag hoppas på att slippa, får hellre en kall gevärspipa upp i slidan med 10000 skott avfyrade upp till hjärnan så att substansen flyger upp efter väggarna
(OBS! Om några psykon där ute tar mig på allvar så säger jag som så, att jag inte menade allvar. Håll er undan!)



Jag väntar på att få gå till jobbet någongång, kan åka nu men då måste jag vara där mer än nödvändigt. Jag gillar att vara där, men är hellre hemma så att säga.

Kommentarer
Postat av: Anders

Lady Gaga är nice live!

2009-08-05 @ 22:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0