I had a dream..


SEMESTER
Inatt drömde man at jag och Desireé skulle åka utomlands. Det blev typ ett ställe med blandning av Turkiet och Kina, för man kunde inte sätta fingret på var man exakt befann sig.

Först var vi lyckliga och struttade runt på stränderna, när plötsligt en man kommer fram och pratar. Han har lockigt blont hår, och verkar trevlig. Han gillar Easy(hon följde tydligen också med) och tar hennes koppel. Jag känner mig inte riktigt bekväm med det dock, inte heller när han säger att han ska byta sin mobil mot min och stoppar ner den i sin fattipåse av halm. Jag tar tillbaka den ganska snabbt, och det är då jag och Desireé bestämmer oss för att fly eftersom han hunnit skicka ett sms till mig om hur mycket han älskar mig(vilket bevisar vilket psycho han måste vara).

VI springer in i jungeln, han följer efter. När han kissar så springer vi över en bro, det snabbaste vi kan. Han kommer nästan ikapp mig som är cpslow, men jag lyckades endå hålla mig några meter före.

Sen kom jag på vem mannen var! Det är ju han i "The mentalist" som går på tv3.  Hursomhelst så hann jag in i en hiss. Jag tryckte på alla möjliga knappar, och när jag kom ner till entrén stod hela min familj där. Och alla kompisar!


                                            


Jag sa till desireé ; "Alla är här... Alla är här!." Det var tryggt. Sonja stod och undrade vilket godis som var godast, och jag sa chocklad med de där platta cirklarna som har olika färger. Sen hamnade vi i en borg där Pontus Gårdinger ville ha sex med alla hela tiden. Seriöst alltså, speciellt med 1800-tals horor.


                                           

Det var allt! Ja allt jag kommer ihåg iallafall.

Nu ska jag snart på jobbet. Hojt!

Kommentarer
Postat av: pubes

åååh vad jag hatar pontus gårdinger!

2009-08-10 @ 21:50:48
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Vanja

Det bästa han gjort var i "Tratten och Finkel"! Hehe man jag gillar honom inte direkt. Jag drömde nog att han ville ha luder eftersom jag fått för mig att han är/har varit lösaktig´.



http://www.youtube.com/watch?v=nqG_ElQso1Y



Det där är sista avsnittet, så tycker fan man kan se allt när man endå är igång.

2009-08-10 @ 22:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0