Jag hade en tid

Jag hade skittråkigt nu på eftermiddagen, så jag bestämde mig för att dra hundarna upp i skogen. Sen hoppades jag på att bli våldtagen eller åtminstånde överfallen av nån ilsken björn för att få några schyssta bilder att lägga upp i bloggen senare.
- MEN det blev tyvärr inte så. Istället blev det några halvlama bilder på mig, sittandes på en sten. Jag kastade pinnar till Easy som sprang lös (med kopplet fortfarande på). Hon kunde mycket väl fastnat i en gren och dött, kom jag på i efterhand. Men men! Det gjorde hon inte.


                                 
                                
                    FAN!! Jag missade våldtäksmannen med ett hårsmån!

                                 
           Den här bilden tog jag inte idag, dock. Men sjukt intressant.

                                  

                                  
           Bättre utsikt än såhär går ej att finna! Jo. Jag ska inte lura hit er i onödan.

                                 
  Där jag kastade pinnen var kanske inte det bästa, när det fanns stup överallt.

                                

                               

                                   Alla bilder är likadana, så nu tänker jag ej plåga er mer!

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: jamen visst var det så, Alice var bara en kåtkärring som ville åt Gustav.

2009-08-26 @ 11:12:06
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Kanelbiten

Mycket fina bilder!:-D

Det låter ju inge kul att du har sittråkigt. Du får ta tag i nåt intresse så du får nåt att göra.

2009-08-30 @ 08:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0