Jag ska gå och lägga mig

Kvällens tema på mitt extraordinära inlägg är följande; att jag ska gå och lägga mig snart. Jag ska gå och lägga mig så snart att jag kommer att konkurrera med ugglorna i mossen. Det är så pass hårt jag kommer att sova, och det kommer att rocka fett.

Eller så kommer jag att ligga och försöka sova, men inte komma någonvart. Jag börjar jättetidigt imorrnbitti(kl 7), men slutar klockan 12 dock. Alltid något. Men vi får se hur min dag ter sig, ska försöka städa lägenheten och tänka ut hur jag vill göra med mitt liv. Först och främst vill jag ha en rock-ass lön i slutet av månaden så att jag slipper bekymra mig för pengar.


hej hej monica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0