Jajjäman

Imorrn har man ett möte kl 11, och om det är om världsfred kan ni ju blott i er vildaste fantasi fundera om.
Idag vaknade jag kallsvettig av tanken att hundarna gjort behov inomhus, så jag sprang genast upp och ut genom dörren med dem(påklädd förstås).

Mira den lilla fjanten kan ju somsagt inte gå i koppel, så det är ständig tillsyn som gäller. Det kom en bil och stannade, och såklart kunde hon inte stå still. Hon ville fram och hälsa.

Mannen som satt i bilen skrattade och sa att han ville visa mig något ( jag tänke, vad?). Han drog fram... mobilen och visade en bild på sin... snopp. Nej jag skojar, sin dvärgspets(inte slang för penis) och berättade lite om den. 3 år, glad och lika hostig som Mira.

Jag som hela tiden trodde att hon skulle dö av en hjärtattack, men det visade sig att sånt är normalt. Okej?


Men men! HUNDAR ARGH!!! Jag måste skaffa mig en annan hobby.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, skärpning vanja, ny hobby efterlyses.

Jag och PP har varit/är hundvakt i en vecka nu... but you don't hear me blogging all day and night about it! ;)

2009-08-26 @ 11:52:35
URL: http://sockerbitan.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: men gustav?? haralds bror eller vem han nu var!! hon var ju å kåta sig som fan på han!

2009-08-26 @ 22:04:39
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0