Jöbba the hött

Just nu så sitter jag på jobbet och har inte så mycket att göra direkt. Har varit en tumult kväll, minst sagt! Men det har inte varit lungt på väldigt länge. Känns skönt att jag snart får sluta och gå hem, och imorrn kommer Daniel hem. Ja på morgonen iallafall, så jag funderar på att hämta honom.


Annars så har jag skådat med mitt öga att det finns en deffekt i schemat här på jobbet. För på mitt så står det att jag jobbar på måndag, men inte här! Jag ska ta med mig det imorrn och försöka luska ut vad problemet kan vara. Det blir ju en hel dagslön mindre för min del = inte bra alls.


Jag gillar det här jobbet faktiskt. Visst kan det vara långtråkigt på sina ställen, men ja vafan... Jag är tacksam.

Jag tyckte det luktade sprit här, men det är nog bara grannen som festar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0