Long night boogie

Igår så var jag och jenny uppe till (håll er i hatten nu) klockan ETT! Det är sent för mig, men kanske för "tidigt" för henne. När jag kröp ner i sängen och luddrade lite så hörde jag besvikelsen i hennes röst. Som att hon hade tänkt sig att vi bara skulle sitta vakna helt utan anledning till klockan 4. 

Men jag kämpade på så länge jag kunde innan jag var tvungen att tuppa av. I was fighting the good game, eller hur man nu uttrycker sig i Amerika. Jag som brukade vara så duktig på sånt *lessen*. Det är som om min hjärna håller på att smälta bort.


Igår jobbade man till halv 9, men det gjorde ingenting, För jag hade det trevligt och bra, yöpp. Vad mer händer i mitt intressanta liv...jag vet inte. Jag ish Jenny såg på en film med Brendan Fraser som var helt okej faktiskt, "Resen till där i mitten av vår jord" eller något.

Men som vanligt stör man sig ju på hur dem rent fysiskt kan hålla sig kvar i en båt som sprutar ut ur en vulkan, som sedan ramlar 30000 K/h rakt ner i backen. Men skitsamma, det var ju bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0