Nu ska jag peppa mig att städa och skit här hemma

Rubriken sammanfattat precis allt som jag planerat att göra idag! Synd att jag känner mig sjuklingsaktig, men jag måtte ta mig i kragen. Jag vet inte om nån bekant (tex Desireé) skrivit in till "Rent hus" och tipsat om mitt helveteshål, och jag känner inte för offentlig förnedring, idag iallafall.

Jag är fullt medveten om att jag badar i smuts och löper risk för att dö i förtid. Kanske så pass överdrivet, men i närheten iallafall. Nu ska jag ut med Easy, hon dansar nån ryckig caramba-aktig dans vid halldörren. Om hon inte tagit lektioner så antar jag att hon behöver en nypa luft och pissa.


Vi hörs mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0