Partey

Imorrn bär det av till Storsele och Mimmis heliga boning, och därefter så ska vi till min lägenhet och ha det trevligt(supa så att grannen skäms med andra ord).
Eller snarare... ja jag vet inte. Jag har börjat att få väldigt dålig koll på alkoholen när jag dricker, så det blir nog varannan vatten så att man inte tappar kontrollen(loose control, om jag får citera Missy Elliot).
 

Hurra för att jag lyckats skriva om något annat än mina dötrista hundar, men jag skulle mycket väl kunna börja nu! Tex att Easy kissat och sprungit fritt vid badviken, och att mira bajsat i högt gräs. Men jag väljer att lägga det åt sidan, och prata om... Jag ska till Vickan ikväll och äta FISKBULLAR! Superhärligt! Sen ska jag hem och diska/gömma tvätten.

Mimmis kompis Elina har inte sett min helvetesgrotta än, och jag har bestämt mig för att inte skärra denna människa i onödan. Det vore fruktansvärt.


Nu ska jag diska här hemma hos mamma, sen rensa sovrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0