plasthandskar

Jag fick ett par plasthandskar av jobbet, och dem skall jag vårda ömt! Ska nämligen rensa avloppet på min superfräscha dusch ikväll, så vi får se hur det går med den saken. Jag har jobbat inom vården, så man har sett och luktat det mesta, men det är upp till test hur man skall palla denna uppgift.


Jag vaknade rätt sent av att min mobil ringde, säkert Bengt som vill komma med Mira i eftermiddag. Jag vill inte det. Jag vill vara i min lägenhet, inte i mammas. Hon har ju inget koppel. Nu ringer han igen, ska jag svara? Jo jag gör väl det.

Han vill att vi ska äta på krogen, och så säger han att Mira kan ju vaktar medans hon är här hos mig. Ja det går väl, men det är inte mycket yta. Risken finns ju att hon blir påkörd och dör om jag inte bär upp henne i skogen dvs. Men nåväl!Han sa att Mira bajsat på 4 ställen igår, diarréaktigt, och att hon sket inatt men mer fast. Intressant. Det betyder iallafall att jag inte gör något fel när jag har henne, problemet är ju att hon inte vill vara ute och göra sin buisness.

Man kan lämna henne ute en timme och endå så har hon inte gjort något när hon kommer in. Störande.

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: DET KAN DU VISST DET! Det var iaf inte mitt fel! :O

2009-08-23 @ 15:35:34
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0