Roff roff (hundslang)

Hejsan! Nu är jag glad.
Jag har haft en bra arbetsdag, trevligt sällskap och bra musik i öronen. Men just nu ligger mannen som hälsar på mig i soffan och pratar på nåt språk jag inte förstår(persiska). Han gör det typ konstant. Ibland har jag lust att köra upp den där telefonen i röven på honom, men med en kondom så att han lätt får ut den igen.
Fuktskador suger. Går inte att laga heller.



Nu är jag ledig i "några" dagar = 8. Sen jobbar jag 2 dagar, sen är jag ledig för all framtid typ. Det är inte lätt att vara arbetslös och inkompitent, men jag ska nog få det att fungera på något sätt.


I veckan ska jag hälsa på min bror i Malgonäs, för jag vill väldigt gärna se hur huset ser ut i färdigt tillstånd! De har hamrat och slagit spik som galna brunstsvin, och nu är det äntligen klart. Nu slipper de dessutom bo i vardagsrummet tillsammans med hunden Ghali. Han är 3 hus hög och har en pung stor nog för att fylla 20 kåta tikar.


Nu ska jag göra något annat än att sitta här!






Kommentarer
Postat av: sessan

hehehe Du är bara så BÄST...Vi älskar dig!Ghalis beskrivning var ju toppen=)

2009-08-11 @ 12:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0