Sen natta

Jag önskar att jag hade någon att skriva om gloryholes med(Jonas) just nu på msn. Eller hysteriska Jerryspringer konversationer om att nigga jigga varanndra till döds.

Jag har iofs Daniel, men vi pratar mest om Easy och hennes bajs. Hon har mycket av den varan inom sig, och vi missar inte en sekund! Det kan ju bli lite drygt, visst, men det skiter vi (hihi). Nej vi har det trevligt. Han har nyss startat webcam, och jag hoppas på att få se lite kött innan jag ska somna.



Nej skämt å sido, sista dagen på jobbet. Kändes inte som det dock, inte för att jag har känt efter. Jag hoppas de tänker på mig när de vill vara lediga. Jag saknar mänsklighet, för snart blir jag väl som Mowgli i "Jungelboken". Förvildad och fast i underkläderna.




Här har ni en bild som Jonas tagit av ren spontanitet i Vilhelmina! Jag trodde först att han fotat mig naken som värsta stalkern, men det visade sig att allt var frivilligt. Närmare naturen än sådär brukar jag inte komma. Och glad verkar man!

Kommentarer
Postat av: pubes

JAG! MSN! JAG!

2009-08-21 @ 00:13:54
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0