Skräckupplevelse

Jag sov dåligt inatt. Mira låg och halvhostade samt snarkade under sängen medans Easy dansade runt på mattan med en leksak. Och nu på morgonen var det lika bra att kliva upp när de skulle ut.


Jag tog på mig morgonrocken och satte mig vid datorn för att spela ett party "Itsy bitsy spider" när jag kände det kittla på låret. Jag tände lampan och riktade den mot det suspekta området och skrek som en jävla gris. Ironiskt nog var det en stor svart och äcklig spindel. Inget itsy bitsy med det.  Jag vet inte var den tog vägen dock, för jag sprang upp, hoppade och fäktade med armarna.

Duktiga hundar man har också, när jag skrek så gick de iväg och stirrade på mig. So much for a vakthund, så att säga! Vad hade hänt om den slitit mig i stycken? Hursomhelst så kan jag inte slappna av nu när jag vet att spindeln finns någonstans och stirrar på mig med ett av sina 87356895456789 ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0