Slarv

Det hade blivit lite konstigt med mitt schema, så istället för att vara på ett ställe fick jag vara på ett annat. Jag bryr mig inte. Det är bara idag, sen går jag fri ut på betesmarkerna i ca 8 dagar. Nu; 16.00 - 21.00


                                       

                                                    Min underbara lilla cphund Easy i yngre dagar

Jag och Daniel har varit och ätit pizza, och ingenting annat. Livet här är rätt tråkigt, och inte har jag något somhelst kreativt att komma med heller. Förutom att supa och leka "Snurra flaskan" kanske. Mycket populärt spel.


Sen har jag märkt att läsarantalet har ökat drastiskt den senaste veckan. Varför då? Är det nån som snackar om mig på stan? Eller är jag bara paranoid? Inte kan folk läsa för nöjes skull? Jag är ytterst tveksam!


Sen hör jag knappt någon skillnad på Röyksopp´s låtar "Eple" och "Happy up here". Jag gillar båda, men det är kanske för att de påminner så förbannat om varanndra. Blir ingen ny låt en hit, gör om en gammal med samma anlag! Typ som de där töntarna som var med i melodifestivalen "Weré gonna start a fire" och... ja jag vet inte. Ni får lista ut det själva.


Hej hej

Kommentarer
Postat av: Anders

Såg dig idag

2009-08-10 @ 20:52:55
Postat av: Vanja

Jo jag såg att du vinkade lite medans jag promenerade med mitt gangsta-gäng

2009-08-10 @ 21:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0